niedziela, 22 stycznia 2017

Perełki z Aliexpress - Zegarek Calvin Klein

Cześć!

Odkąd tylko odkryłam Aliexpress często coś tam kupuję. Zazwyczaj są to jakieś drobne artykuły biurowe czy też ozdoby do paznokci. Kilka razy kupiłam tam też buty. Dzisiaj chciałam pokazać Wam zegarek, który udało mi się zamówić za 3 dolary, a więc za jakieś 12zł.



Na zegarek czekałam jakiś miesiąc. W kilku miejscach logowany jest inicjałami CK (Calvin Klein). Przyszedł ślicznie zapakowany w złoty woreczek. W środku znajdowała się również ulotka sklepu internetowego, z którego pochodzi oraz świąteczna gwiazdka. :D





Zegarek porządnie wykonany, nie miał żadnych ubytków, ani odpryśnięć. Pasek oczywiście nie jest skórzany, ale po miesiącu noszenia nie ma na nim śladów użytkowania. Zegarek "chodzi" dobrze, nie spieszy się, ani też nie spóźnia. Bardzo ładnie prezentuje się na ręce.









To mój kolejny zegarek zakupiony na aliexpress i jestem bardzo z niego zadowolona!

Kupujecie na aliexpress?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz