wtorek, 27 września 2016

Testowanie z Jogobellą

Nowe odsłony jogurtów Jogobella - Jogobella Musli, Jogobella Breakfast i Jogobella 8 Zbóż



Przez ostatnie dni miałam okazję testować nowości marki Jogobella - jogurty z ciekawymi dodatkami. Od dobrych kilku lat zajadam się jogurtami. Przez ostatni rok najczęściej kupowałam jogurty naturalne i sama dodawałam do nich ulubione dodatki takie jak orzechy, suszone owoce, ziarna. Miałam wtedy pewność, że to co jem jest zdrowe i bez nadmiaru chemii. Jest to jednak bardziej czasochłonne niż kupienie smakowego jogurtu już z dodatkami. Takie właśnie przekąski miałam okazję spróbować wraz z moją rodziną i przyjaciółmi. W mojej lodówce pojawiły się 3 nowe rodzaje jogurtów Jogobella.

Jogobella 8 Zbóż - występuje w 6 owocowych smakach z dodatkami owsa, orkiszu, żyta, jęczmienia, pszenicy, ryżu, prosa i gryki. Jego pojemność to aż 200 gram.


Jogobella Breakfast - to połączenie jogurtu z pysznymi, chrupkimi dodatkami. Jogurt ten występuje w sześciu smakach, które połączone są z różnymi chrupiącymi dodatkami - tropikalnym musli, crunchy z czekoladą oraz orzechowym musli. Opakowanie 125 gram.



Jogobella Musli - ta wersja najbardziej przypomina klasyczne jogurty tej marki. Oprócz dużych kawałków owoców zawiera także musli. Wersja ta występuje w czterech kombinacjach smakowych. Opakowanie 150 gram. 


Wszystkie rodzaje jogurtów smakowały mi. Jedyne czego mi brakowało to większej ilości owoców. Najbardziej zaskoczył mnie smak jabłko-gruszka. Nie jest to ani częsty ani oczywisty smak jogurtu, a mi bardzo się spodobał. Moim faworytem została wersja Jogobella Breakfast, gdyż bardzo lubię, jeśli w jogurcie jest coś chrupiącego, a w przypadku tej wersji sami mieszamy składniki dzięki czemu chrupki dodatek nie zdąży rozmięknąć w jogurcie. Najbardziej smakowała mi jagodowa Jogobella Breakfast z cranchy z czekoladą - na pewno jeszcze nie raz po nią sięgnę. 

Jogobella Breakfast cranchy z czekoladą





Podoba mi się również wygląd opakowań, które są estetyczne i zachęcają do spróbowania jogurtu. 


Jogurty Jogobella świetnie sprawdzą się zarówno na śniadanie, jak również jako przekąska w ciągu dnia. Dzięki kilkunastu wersjom smakowym na pewno dla każdego znajdzie się odpowiednia #porcjaradosci :D






Próbowaliście już nowości od Jogobelli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz