piątek, 14 października 2016

Second handowe zdobycze

Witajcie!!!



Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi zdobyczami z second handu. Wpadło mi w ręce kilka ciekawych rzeczy, a z racji tego, że cena za sztukę wynosiła 3zł to długo się nie wahałam... :D



Na początek cytrynowa letnia bluzeczka z odkrytymi plecami marki NLY Trend





Stan idealny, piękny letni kolorek. Za aż tak wyeksponowanymi plecami nie przepadam, ale myślę, że w kilku stylizacjach świetnie się sprawdzi. :)



Ciepły sweterek Marks&Spencer w oliwkowym kolorze



Noszę rozmiar M, a ten sweter jest w rozmiarze L, ale uwielbiam stylizacje oversize gdzie on się świetnie sprawdzi. Ma śliczny kolor i wygląda jak nowy. Zdjęcia zupełnie nie oddają jego uroku. Idealny na nadchodzące niskie temperatury.



No i coś co najbardziej skradło moje serducho - bezrękawnik ze zdobieniem marki Banana Republic




Stan idealny, jest milusi i piękny! Składa się z owczej wełny i kaszmiru. Pięknie prezentuje się na osobie. 



Za te trzy rzeczy zapłaciłam 9zł, czyli naprawdę grosze. :)
A czy Wy korzystacie z second handów?
Udało się Wam coś ciekawego znaleźć??


Miłego dnia! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz