niedziela, 23 października 2016

Krem ultranawilżający Dermedic Hydrain3 Hialuro

Cześć!

Dzisiaj chciałam Wam zrecenzować krem ultranawilżający Dermedic Hydrain3 Hialuro, który miałam ostatnio możliwość testować dzięki marce Dermedic.


Krem ten jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie przede wszystkim zapewnić skórze odpowiednie nawilżenie. Ma chronić przed utratą wody i wzmocnić skórę. Posiada kremowo-żelową konsystencję i przeznaczony jest do wszystkich typów skóry, również trądzikowej.
Krem znajduje się w poręcznym słoiczku o pojemności 50ml. Ma śliczny morski kolor i świeży zapach.



Moja skóra twarzy jest mieszana - skora do przetłuszczania się w strefie T i zaskórników, ale i miejscami odczuwam uczucie ściągnięcia i przesuszenie. Zawsze używam kremów o lekkiej konsystencji, które mają zapewnić optymalne nawilżenie, bez zapychania porów.
Kiedy pierwszy raz użyłam kremu Dermedic to pierwsze czym mnie totalnie urzekł to konsystencja - cudownie żelowa, co czyni krem niemal śliskim i pozwala na niezwykle łatwe nałożenie na twarz. Żelowa konsystencja i przyjemny zapach dają dodatkowo uczucie przyjemnego orzeźwienia. Krem jest bardzo wydajny - naprawdę wystarczy odrobina na całą twarz.





Co do działanie kremu to faktycznie nawilża. Odkąd go stosuję nie zauważyłam suchych skórek ani też nie odczułam uczucia ściągnięcia. Myślę, że wpływ na to miał również olej z pestek winogron, który stosuję naprzemiennie na noc razem z kremem Dermedic Hydrain3.
Krem ten jak zapewnia producent (i co jak najbardziej potwierdzam) nie zapycha porów co jest dla mnie niezwykle istotne. Jedyny minus jaki dostrzegam w tym produkcie jest taki, że skóra po nałożeniu jest nieco lepka i świeci się w związku z czym nie nadaje się na dzień dla osób, które nie używają podkładu i pudru. Co do makijażu - świetnie się pod niego sprawdza - odrobina podkładu i pudru i skóra przez cały dzień jest cudownie nawilżona. Jego cena to około 30zł.



Osobiście polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz