wtorek, 1 listopada 2016

Praga

Witajcie! 

W ostatnich dniach października wybrałam się na jednodniową wycieczkę do Pragi. Wyjazd jak najbardziej niskobudżetowy - jechałam Polskim Busem z Krakowa. Bilet w dwie strony kosztował mnie tylko 21zł. Wyjechałam w godzinach wieczornych, tak aby rano być już na miejscu. Na zwiedzanie miałam 14 godzin. Jako, że większość punktów, które chciałam zobaczyć mieszczą się w stosunkowo niewielkiej odległości od siebie to zwiedzałam Pragę pieszo. Pogoda pomimo prognozowanego deszczu była całkiem przyjemna - ok.10 stopni i chmury zza których czasami nieśmiało wychylało się słońce. 
W godzinach przedpołudniowych prawie w ogóle nie było turystów i mogłam w spokoju cieszyć się pięknem malowniczych uliczek, ustronnych miejsc i w ciszy je kontemplować. Jedynie naprawdę zatłoczonym miejscem był oczywiście Most Karola, który podczas zachodu słońca przechodził prawdziwe oblężenie turystów. 

Zapraszam Was w podróż podczas której ujrzycie Pragę, taką jaką jest ona w moich oczach - piękna, spokojna, romantyczna i z duszą...
































Mam nadzieję, że się Wam podobało. :)
Byliście w Pradze? Co Was w niej najbardziej urzekło?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz